Gya(b)logolás kis hazánk zarándokútján

Két lábbal a paradicsomban

Két lábbal a paradicsomban

Összegzés 1

2016. június 27. - Bakancs Pista

Bár már itthon vagyok, egy részem még úton van... (Ha most elmélkednénk, és rájönnénk, hogy az idő mint olyan csak egy illúzió, akkor ez még védhető is lenne, de ilyenekbe ne menjünk bele ;) ).

A térképek, utikönyvek és a google útvonaltervezőjének segítségével megpróbáltam minél pontosabban kiszámítani a napi megtett métereket; így minden bejegyzés címébe odaírtam a hiányzó kilométeradatokat. Kétszer is összeadtam, mert nem hittem el a szummázott végeredményt: 400,1km :)

Sokszor felmerült, hogy miért nem dobom ki a felesleges cuccokat -- én szinte mindent használtam, ami a hátizsákomban, övtáskámban volt, azért leírom, miket vittem -- mindenki döntse el, hogy szertinte ezek közül mi volt a felesleges:

  • Írásos segédeszközök:
    • Útikönyv (teljes út)
    • Útikönyv (Bács-Kiskun megyei szakasz)
    • Térkép a Bács-Kiskun megyei szakaszhoz
    • Nyomtatott dolgok:
      • szállásokról infók
      • kisvasút és még 1-2 menetrend
      • egyéb információk
  • Elektromos dolgok:
    • mobil (telefonálásra)
    • okostelefon (térképek, kiadás-követés, net...)
    • (első 4 napra: tablet)
    • fényképező
    • USB-s zseb-akku
    • fényképező töltő
    • mobil töltő
    • pendrive
    • tartalék memóriakártya
    • elemlámpa
    • fejlámpa (ezt nem használtam)
    • hajszárító
  • Pipere-tisztálkodás:
    • törölköző
    • törölköző strandra
    • mini-törölköz izzadságra
    • kéz-fertőtlenítő vagy milyen krém
    • WC-papír (Kalocsán kellett...)
    • papírzsebkendő
    • mini tusfürdő
    • mini mindenre jó folyékony szappan -- pl. elő-mosásra is
    • deó
    • fogkefe
    • fogkrém
    • borotva
    • betadine oldat
    • körömvirág krém
    • vitamin
    • algéria gyógyszer
    • asztma spray-k
    • vízhólyag-tapasz
    • (körömvágó) kisolló
    • magnézium
    • calcium (nem használtam)
    • sebtapasz (n. h.)
    • tű+cérna
    • egyéb gyógyszerekből pár szem
  • Védelmi cuccok:
    • naptej
    • kullancsriasztó
    • kóbor kutya riasztó spray (na jó, ezt nem használtam)
    • esernyő
    • esőkabát
  • Evőeszközök:
    • univerzális bicska
    • kanál
    • villa (nem használtam)
    • kiskanál
    • alumínium fél literes bögre
  • Étkek (persze nem volt mindig mind):
    • kolbász
    • füstölt sajt
    • tepertő
    • szalonna
    • zsemle...
    • paradicsom
    • vöröshagyma
    • háztartási (/hasonl) keksz
    • kuglóf
    • műzliszeletek
    • teafilterek
    • 2+0,5+0,5l-es flakonok
    • rágó
  • Ruhák:
    • 5 alsónemű
    • 5 zokni
    • rövidnadrág
    • levehető szárú hosszúnadrág
    • kivehető ajtós NDK turmixgép :D -- bocsi, ezt nem bírtam kihagyni :P
    • úszónadrág
    • esővédő nadrágra húzható vékony nadrág (nem használtam)
    • öv
    • halász sapi
    • siltes sapka
    • napszemüveg szemüvegtörlővel (csak utóbbit használtam)
    • 5 rövidujjú póló
    • hosszúujjú póló
    • széldzseki
    • ultra könnyű pulcsi
    • trikó (nem használtam)
    • mellény (nem használtam -- amikor kellett volna, még nem volt nálam)
    • strandpapucs
    • szandál
    • magasszárú zárt cipő
    • ruhaszárító-kötél
    • ruhaszárító-csipeszek
  • Egyebek:
    • Okmányok
    • Zarándok-úlevél
    • Pénztárca
    • zacskók, szatyor
    • hálózsák (4-szer kellett)

A bejegyzés trackback címe:

https://ket-labbal-a-paradicsomban.blog.hu/api/trackback/id/tr1008847462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása