Gya(b)logolás kis hazánk zarándokútján

Két lábbal a paradicsomban

Két lábbal a paradicsomban

Összegzés 2

2016. június 28. - Bakancs Pista

Mint már említettem rengeteg fantasztikus emberrel találkoztam/ismerkedhettem meg az út során. -- Már ezért megérte elindulni. A beszélgetésekből töltekezni is lehet, ha az ember kellőképpen befogadó.

Ezen felül hazánk tájai, mint eddig is tudtam temérdek csodát rejtenek; még az unalmasnak tűnő egyhangú látványban is meg lehet találni a szépséget. Az útvonal szinte minden táj-jellegből tartalmaz valamit a hegyes-dombos szakaszoktól kezdve a síkságig, erdőktől nádasokon keresztül mezőkig, termőföldekig; folyó-, tóparttól a puszta közepéig. Mindenki meglelheti köztük a szive csücskét.

Épített környezetet tekintve is színes látnivalók palettája tárul elénk. Ősi szakrális helyek maradványait, modern épületeket egyránt láthatunk. És olyan mérnöki csodákat is, mint pl. a lakihegyi rádió-adótorony.

A történelmünk szempontjából is érdekes helyeket lehet a túra közben meglátogatni. Kúlturális élvezetekről is be akartam számolni, de az előzetesen kinézett programok az útvonal-módosítások miatt teljesen borultak.

Lelki szinten nem sikerült arra a pontra eljutni, amelyről Papp Lajos beszélt a Magyar Zarándokútról készült filmben -- ha jól emlékszem azt mondta: az elme a 10. nap környékén kikapcsol, és akkor történnek meg a csodák... Azért valamelyest érzek előrehaladást, bár nem annyit, mint szerettem volna -- de remélhetőleg az egész útnak később is lesznek olyan hozadékai, amiket most még nem is gondolnék.

U.i.:
- 8556 képet és videót készítettem, igyekszem majd belőlük válogatásokat feltölteni.
- Illetve kimaradt gondolatokat leírni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ket-labbal-a-paradicsomban.blog.hu/api/trackback/id/tr748852894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása